|

Wasze hity

  1. Najmro. Kocha, kradnie...
  2. Wesele
  3. Nie czas umierać
KEI

Underworld: Evolution


Reżyseria: Len Wiseman

Repertuar filmu "Underworld: Evolution" w Warszawie

Brak repertuaru dla filmu "Underworld: Evolution" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Underworld: Evolution

Produkcja: USA , 2006
Premiera: 20 stycznia 2006
Dystrybutor filmu: Best Film

Reżyseria: Len Wiseman
Obsada: Kate Beckinsale, Scott Speedman, Derek Jacobi

Kolejna część mrocznych przygód pięknej wojowniczki Seleny na tle odwiecznej, śmiertelnej walki pomiędzy rasą władców – arystokratycznymi Wampirami, a zbuntowaną rasą brutalnych, siejących grozę Lykanów. Cofniemy się do czasów prehistorycznych, poznamy dalszy ciąg rodzącego się uczucia pomiędzy Seleną a Michaelem. Tym razem sceny walk sfilmowano z brawurą i iście epickim rozmachem. Zobaczymy imponujące efekty specjalne w mrocznej, bogatej scenerii. Poznamy początki wielkiej wojny i największą bitwę w historii dwóch ras. Pojedynki, intrygi, zakazana miłość – a wszystko to w konwencji gotyckiego fantasy i ultranowoczesnej baśni.



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 1642 razy. | Oceń film

Wasze opinie

casshern 26. marca 2006, 18:40

zawsze do niego bede wracal
film zaj.biscie wkreca polecam wszystkim ktorzy lubia horrory. dobry watek milosny, tylko ten michael nie za duzo potrafi taki lelkowaty troche jest, modle sie o 3 czesc :)

kinga84 9. marca 2006, 19:27

chciałabym go zobaczyc jedynke widziałam i to wszystko
brak ale narazie mam nadzieje ze ktos wie gdzie mozna wszystko sciagnac prosze odpisac na ten adres kinga21@autograf.pl dzieki

Mcsaj 8. marca 2006, 19:32

FILM DLA WYSZUKANEGO SMAKU
Film podobał mi się.Dobrze nakręcony z ciekawą fabułą i zwrotami akcji.Chociaż jest parę mankamentów, nie powiem:)To jest poprostu film dla ludzi o wyszukanym smaku, lubiacych mocne wrażenia, wampiry i świat fantasy.Mam tylko jedno pytanie.Na płycie z muzyką z filmu nie ma utworu z fragmentu, gdy bohaterka spała z tym facetem.Gdzie można znaleźć ten utwór??Muzyka z tego momentu jest wspaniała a nie mogę jej nigdzie znaleźć.Bardzo mi na tym zależy.Dziekuje

Mystique 6. marca 2006, 13:16

spoczko ale musicie zobaczyc to
http://s5.bitefight.pl/c.php?u id=52116

buła88 4. marca 2006, 23:03

niezły
nie był taki zły tylko uszy troche męczy. za dużo w nim trzasków itp. dźwięków

Anka 21. lutego 2006, 8:40

super
Uwielbiam filmy o wampirach i ten też mi się bardzo spodobał. Polecam

lol 20. lutego 2006, 10:59

lol
lol

pachla83 18. lutego 2006, 21:30

Dobry :)
Jezeli ktos ogladal 1 czesc i mu sie spodobala to nie powinien byc zawiedziony :) Dobre przejscie i pociagniecie historii z 1

mario 18. lutego 2006, 17:07

Świetny
Po prostu REWELACJA! Polecam:)

olka 17. lutego 2006, 15:55

Debilstwo
Dla niewymagających amatorów.

trol 14. lutego 2006, 12:58

zajefajny
spoko filmek

kurka 13. lutego 2006, 17:07

Ale kit!!!!!!!!!!!! jednym słowem BEZNADZIEJA!!!!!!!!!!!!!!
LOL (lots of laughs)!!!!!!!!!!!!!

paula.. 12. lutego 2006, 17:51

super
jednym slowem hardcore!!polecam wszystkim ktorzy maja bujna wyobraznie

hajfa 10. lutego 2006, 19:48

Dobry
Byłam w kinie, dobry film , łudząco podobny do pierwszej części ale to w moncu siquel, a jak na part II, niczego sobie kino :)

Sylwek Mioduszewski 8. lutego 2006, 23:01

swietny horror
Film ten jest doskonałym horrore z serri o wampirach.Chcialbym obejżeć kolejne cześci tego filmu.Doskonałe!!!

empatyczny22 8. lutego 2006, 18:03

Kwintesencja !
Pozytywnie oceniam. Filmy tego typu zasypują nas najczęściej bardzo prostymi rozwiązaniami, a tu mamy do czynienia z filmem z najwyższej półki - nikt nie biega z krzyżami i osikowymi kołkami, mamy do czynienia za to z bardzo przemyślaną akcją i doskonale powiązaną z pierwszą częścią tak iż wszytko jest doskonale poukładane. Poza tym męska część widowni napewno doceni przepiękne walory głównej bohaterki ;)

Dark_Night_Tbg 8. lutego 2006, 0:34

film pełwn wypas
polecam go wszystkim którzy oglądali jedynke

Magnolia 7. lutego 2006, 4:56

Bardzo polecam dla umiejacych ogladac!!!
Ludzie co wy tu wypisujecie nie widzicie demowek filmow leziecie jak te patafiany slepe a potem dziwne ze film sie nie podoba jak nawet nie wiecie na co idziecie.Dorosnijcie dzieci i madrze filmy wybierajcie!!!

viki 6. lutego 2006, 12:25

dobry
jesli sie Wam podobala jedynka, to polecam evolution tez.

aeo 4. lutego 2006, 13:57

au rebours
film genialny. doprawdy-znakomity. goraco polecam

Dodaj nowy komentarz Underworld: Evolution

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

22 października
15 października
8 października

Zapowiedzi

29 października
5 listopada
10 listopada
11 listopada
12 listopada
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin